Til arrangement

Framsyning
Barn
For alle

Velkomen til eit superduperhemmeleg møte med Teater-rottane Pernille og Jeppe.

To mennesker i rottekostyme i ein kollasj

Gratis - inga påmelding

ons 5. juni

Stad

Tysnes folkebibliotek - Tysnes folkebibliotek

NB. Tidspunkt kjem me tilbake til.

Mellom hyllene, bak disken og i kjelleren er det rottene som styrer og ordner. De er de usynlige hjelperne som lapper og fikser på bøker og vasker og koster slik at alt går knirkefritt på biblioteket hver eneste dag.
MEN - Nå er det nok, synes Pernille og rottefetter Jeppe. De gidder ikke mer, de er lei av å alltid måtte rydde og ordne. De bestemmer seg for å snike seg unna kjedelige oppdrag - uten at Rottebestemor vet det!

Når de endelig er fri fra rottepliktene kommer de plutselig over et publikum på biblioteket å være sammen med. Jeppe og Pernille kan ikke motstå den store fristelsen. De må underholde dem!

Med sang, musikk og kanskje til og med litt ramping, tar de publikum med på et eventyr utenom det vanlige. Vil Jeppe og Pernille klare å holde seg skjult for biblioteksjefen og samtidig gi publikum den beste opplevelsen noensinne?

AV & MED LINA TAULE FJØRTOFT & TOIVO FJOSE (

Relatert litteratur